Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2006 11:55 - МОЯТА СЯНКА
Автор: dii Категория: Тя и той   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2007 16:48


image 

Страх? От кого? От какво? А може би от мен самата. Страх, който е част от мен и без който не бих могла да живея, не бих могла да се разбера. Дали ще успея – не знам... Дали успехът има значение или от значение е само борбата, онези усилия, които хранят силата ми, живота ми. Хиляди посоки и нито един път, поне не и отъпкан. И защо ли го търся онзи отъпкания път, когато той не би бил мой, защо търся съдбата си в чуждата съдба...Моето лесно е чуждото трудно, лесното е чуждата съдба. Чаках съдбата си и преди да я срещна, чакам я и сега, когато вярвам, че съм я открила, а докато я чакам тя се търкаля в краката ми и нишките й се сплитат умело, някой ги вплита, Господ ми плете пуловер, за да се стопля в студа на моето търсене.
Лягам си вечер – хиляди цветни картини, мечти и въпроси се вплитат, за да съставят моята неповторима картина, за да мога да рисувам върху бялото платно, което Господ ми е дал, с боичките, които той е сътворил и го моля да направлява ръката ми... Понякога греша, понякога слагам повече червено, но знам, че това са си моите грешки, на моята картина, знам, че аз греша, но Той ме учи.
В една такава нощ, когато още бях дете и рисувах слънца и поляни, когато светът бях аз, а всички други играеха второстепенна роля в моята пиеса изведнъж се появи той. Незнам от къде чух гласа му в мрака и се изплаших, всичко което се появи изненадващо и което не е в нашата власт, което не можем да конттролираме, ни плаши. Той изтръгна съня изпод клепачите ми, направи го на топка и взе да го подмята из стаята.
- Кой си ти?
- Аз съм ти.
- Не може да си част от мен, защото не би ме било страх от теб.
- Не мислиш ли, че човек се бои най-много от себе си и затова аз те плаша до смърт?
- Аз познавам себе си, ти не си част от мен.
- Ако познаваше себе си, не би била тук сега, не би се търсила така отчаено. Никой не познава себе си.
- Но аз съм цветна, а ти черно-бял, ти не си аз, нямаш нищо общо с мен.
- Аз съм бялото, което ражда всичките ти цветове, и съм черното, което всичките ти цветове наведнъж правят , аз съм онези цветове, без които не можеш, аз съм твоята съвест, в която няма място за шарки, аз съм само черно и бяло – контрасти...




Тагове:   Моята,   сянка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32721
Постинги: 12
Коментари: 9
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031